Beveiligingsbedrijf nodig? Neem contact op.

Frontoffice

Frontoffice Apeople Security B.V. Susteren

De frontofficemedewerkers van Apeople verwelkomen en begroeten uw klanten en gasten. Zij beantwoorden hun vragen, verstrekken informatie en het bieden ondersteuning bij eventuele problemen. Onze frontoffice medewerkers zijn vaak werkzaam in klantgerichte organisaties zoals hotels, ziekenhuizen, banken en restaurants.

Welke taken horen bij de functie van frontofficer?

Er bestaat een verschil tussen de functies van een receptionist en een frontofficemedewerker, hoewel beide gericht zijn op het bieden van klantenservice. Over het algemeen heeft een receptionist meer taken op het gebied van administratie, zoals het beheren van agenda's en het plannen van afspraken en vergaderingen. Apeople biedt ook Nachtreceptionisten aan.

Professionele verzorging van service & horpitality
Over het algemeen behoren tot de hospitality-taken:

  • Ontvangen en verwelkomen klanten of gasten
  • Beantwoorden telefoongesprekken en e-mails
  • Opbouwen relaties met klanten en gasten
  • Informatie verstrekken over producten en diensten
  • Oplossen van problemen en klachten van gasten of klanten
  • Communiceren met andere afdelingen over feedback en klachten
  • Verwerken van betalingen en facturen
  • Beheren afspraken en reserveringen
  • Registreren klantgegevens
  • Bijdragen aan een positieve klantbeleving

Meer weten of een vrijblijvende offerte aanvragen

Neem vrijblijvend contact met ons op als u meer wilt weten over deze dienst of vraag een offerte aan via onze website Apeople Services.

Wilt u nog meer zien? Ga dan naar de pagina Diensten.

Mail ons - Apeople Security B.V. Susteren