Telefoniste klantcontactcenter

Wij zoeken meerdere Telefonisten voor ons klantencontactcenter in Brabant.  Hou je ervan om contact te hebben met mensen, en ben je zeer flexibel? Kun jij snel met een (creatieve) oplossing komen? In ons klantcontactcenter is geen dag en geen contactmoment hetzelfde.

Wat ga je doen?

Als Telefonist(e) behandel je alle storings- en calamiteitenberichten die binnenkomen bij ons klantcontactcenter. Dit kunnen bijvoorbeeld telefoontjes, e-mails of sms berichten zijn. Elk inkomend bericht behandel je uit naam van één van onze (bijna 400) klanten. Als het ware ben jij het “verlengstuk” van onze klanten. Zij willen namelijk ook buiten de normale openingstijden hun bezoekers de mogelijkheid tot contact bieden. Als eerste contactpunt ben je een ontzettend belangrijk onderdeel van de onderneming!Je komt bij ons binnen op een uitgebreid ontwikkeltraject. Wij trekken er een jaar voor uit om jou in te werken en te ontwikkelen tot volleerd Medewerker!

Jij zorgt ervoor dat elk contactmoment vlekkeloos verloopt. Communicatief vaardig als jij bent, stel je scherpe vragen waarmee je precies tot de kern van de klantvraag komt. Je bent in staat om een creatieve oplossing voor problemen te verzinnen. Het werken in zeer veel verschillende applicaties is voor jou geen probleem. Jij kunt goed binnen vaste protocollen werken maar vindt het ook prima als je eigen initiatief moet tonen!

Functie eisen

  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau
  • Bereid om te werken in een 24/7 setting (avonden, nachten, weekenden)
  • Zeer goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal
  • MS Office heeft geen geheimen voor jou en je bent administratief vaardig
  • Simpele techniek schuw je niet, sterker nog, je bent in staat om hier best nog wel iets zinnigs over te kunnen uitleggen
  • Klantgericht, leergierig en een groot verantwoordelijkheidsgevoel

Beschikbaarheid

Je bent flexibel inzetbaar:

  • voor gemiddeld 24 uur per week
  • in ploegendiensten 24 uur per dag, 7 dagen per week
  • ook tijdens nachten, weekenden en feestdagen

Hoe ziet een dag eruit?

Wanneer je aankomt op je werk, zet je je spullen weg en kun je meteen aan de slag! Je neemt de dienst over van de collega voor je, dus neem je eerst de overdracht door zodat je helemaal op de hoogte bent van de meest recente gebeurtenissen. Je dienst is gestart en de eerste call is binnen: iemand die net een dagje is wezen winkelen is zijn parkeerkaartje kwijt en kan de garage niet uit. Jij neemt op uit naam van de garage. Vervolgens zorg jij voor een passende oplossing volgens protocol, en verlaat de beller met een tevreden gevoel alsnog de garage. Jouw volgende call is weer heel anders: een brandmelding in een fabriek! Snel kom jij in actie, en neem je contact op met de brandweer. Naast het afhandelen van calls voer jij de benodigde administratie uit. Je dag sluit zich af met een overdracht aan de binnenkomende collega en je gaat met een smile op je gezicht naar huis. Weer een interessante dienst voorbij!

Solliciteren / Contact

Voldoe jij aan de eisen? Stuur dan je motivatiebrief, cv en een professionele foto waar je helemaal op staat naar solliciteren@apeoplesecurity.nl of bel voor meer info naar 046-8200390.

Een assessment maakt onderdeel uit van het sollicitatieproces.  Tijdens het sollicitatieproces vindt er een screening plaats bij justitie.

|

Menu

Assign a menu in the Left Menu options.